19 June 2007

:: iJtiMA' mAhAbBaH SaNaWi 7 [IMS VII] ::




wahaha...puas jgk ar dpt pergi program IMS-7 ari sabtu dan ahad lpas walaupn hanya 2 ari satu malam je kt Pantai Indah Seaview Resort kt pantai remis...boleh tahan jgk ar tmpat tu walaupn kt pantai remis je...siap ade swimming pool lg tu [tp aku x smpat nk trjun...cis~]...dgn adenye prog ni sekurg2 nyer dpt jgk alumni hira' atau nama baru skang ALIPH [Alumni Institut Pendidikan Hira'] kmpulkan lpasan2 hira' dari batch 1 smpai la batch 12...yg terharunyer ade jgk siap bwak anak2 diorg lg tu...sume comel2 gler [haha]...yg sdeh nye batch 12 laki ada 5 org je dpt dtg [aku, afiq, fathin, fahmi, tayyib]...dpt plak tido kat apartment...aku, afiq, fathin, fahmi dapat tido dlm satu apartment yg memuatkan 2 bilik tido [salah satu ade air-cond], t.v, 2 bilik air [salah satu ada bathtub plak]..kitorg dah dpt apartment tu apa lg...trus buat cam rumah bujang ar [haha]...

malas nk taip byk2...so aku citer jela secara ringkas...pg sabtu pendaftaran skali dpt kunci aparment...pastu ada taklimat utk bisnes explorace yg akan dibuat esknyer [aku dpt satu kump dgn abg wayi tu]...pastu ada bbq ptg tu...mlm plak ada AGM [cam mesyuarat agung ALIPH ar]...pg esk nye ada senamrobik yg di'conduct' oleh abg lan [aku rasa cam blaja menari plak time tu..."menuju puncak!"..haha]
...lpas breakfast je maka brmulelah bisnes explorace...kump aku dpat 3 projek je utk dibuat [cari bacaan meter kereta, origami dgn buat piramid]..tp sumenye pmpuan yg buat [mana xnyer kump aku, abg wayi, abg suria dgn aku je laki]..tp kitorg kasi sokongan moral kt diorg [oceh~]...aku siap kunyah selo-tape lg tu time nk buat piramid [ajk x kasi gunting utk potong selo-tape]...lpas abis sume, kitorg siap2 utk chek-out dr apartment dan majlis penutup skali dgn penyampaian hadiah [kump aku dapat last tu...huhu~ (T_T)]...sblum bersurai ade sesi bergambar ikut batch [sori la kpd batch 10 sbb join batch 12 time amik gambar...harharhar]...ni la antara gambar2 yg smpat ditangkap time kt sana...


wakil laki batch 12...


pakar merentungkan ayam...


menu sarapan bihun dgn kue tiow...kenyang jgk ar


batch paling bongsu...BATCH 12

act banyak lg gambar...kalo nk usha klik :: registration :: BBQ :: senamrobik :: breakfast :: expolaracebiz :: penutup ::

No comments:

Post a Comment