06 June 2007

:: bOsAN GiLeR... ::

AAARRRGGGHHH!!!!....aku tgh bosan giler...nak tido pn susah...ni masalah aku ni...time nak tido payah giler...time bgn pg pn lgla payah giler...x kan nak kene telan pil tido kot...gler per...ni aku on ni pn dah kul 2 pg...mane x nya, time mlm aku mmg payah giler nak on...adk2 aku sume tgh cuti...so diorg nk qada' la kononnya sbb x guna pc time skola...mlm plak adk aku, syamil nak guna pc jgk...katanya nak siapkan folio...ceh...aku pn wat folio jgk time pmr dulu...tp xdela guna pc...handmade la plak...bdk2 skang pk nk senang je keje...ish3...so trpaksalah aku kasi peluang kt diorg nk guna pc smpai puas [diorg patut rasa bertuah dpt abg yg baik ni tau...hoho]...alih2 kul 2 pg baru dpt guna...serupa x yah...kalo kul 2 pg ade org nk di chat bolehla citer...sume tgh off plak masalahnyer...so aku pn topup blog ni utk mengisi masa kebosanan ni [huhu...]...ni pn sbb permintaan ramai yang di luar jangkaan yg suruh aku topup blog ni [wahahaha]...spatutnyer aku nk citer psl journey aku dgn member2 aku ke negeri 9 dan melaka ari tu...tp trpaksa ditangguh kan sbb gmbar2 time kitorg kt sana ada kt camera anak2 pakcik raji [muadz dgn aiman ler...]...cukupla ni...drpd aku merepek kerepek baik aku g tido...boleh jgk mimpi jmper bidadari [hamboii~]...k la

wassalam...

p/s: weh muadz dgn aiman...mana gmbar time kite kt sana...hampehh~

No comments:

Post a Comment