31 December 2010

:: memories2010 ::

sori woh x terupdate2 blog ni smpai skg..biase ar final exam nk dekat..so rasa kemalasan nk update tu smakin mnebal..igt lpas final bru nk update..tp disebabkn ari ni merupakan ari last tahun 2010..maka aku update je la kjap blog aku nih..

kalo ikot time mesir, beberaper jam lg nk masuk 2011..kire 1st time la smbut new year dgn pak2 arab..tp aku x tau la org2 sini camner smbut new year..ade ke countdown skali bunga api kt sini ek??? kalo tmpat aku ni aku tgk mcm xde je tmpat yg sesuai diorg nk wat countdown..mmg kt tmpat2 bndar cam cairo ade kot..entah lerr..

act aku post entry ni sbb nk mengimbas kmbali memori2 spnjang tahun 2010..hoho..sorios byk bnda la brlaku dari awal bln januari smpai la skg nih..dari time aku practical kt HTAR, final presentation, pastu dgn rmai nyer mmber2 kawen tahun nih smpai la journey aku ke egypt nih..dgn kisah pahit, manis, masam, masin, tawar dan plbagai2 rasa lg..ape2 pn tahun 2010 ni akan sntiasa mnjadi knangan yg sdikit sbnyak mematangkan diri aku (sumpah poyo gler ayat!)..



praktikal kt HTAR..


final presentation kt UiTM puncak alam..

antara knduri kawen mmber yg aku smpat pegi..knduri kuyah..

orientasi AQM kt ILIM...

aidilfitri 2010...

konvoi aidilfitri mmber2 hira'...

brmulenyer prjalanan sbg dak mesir...

act kalo bleh byk lgi aku nk taruk dlm nih..tp nnti pnoh la plak..so aku letak je la antara yg aku rse knangan pnting la gak..pasnih mayb aku lmbat skit nk update kot..so aku gtau awal2 ar..nnti xder ar org asyik tnyer je biler nk update blog..tahun dpan dh final (padahal next week jer.bunyik cam lama jerr..)..so kner fokus study nih! (yeker?)..so doakan la aku ea utk final..

n pling last skali..ucapan tipikal tahun baru..

"SELAMAT TAHUN BARU 2011..."

p/s: cuak gler boh..1st time amek final kt sini..ntah camner la diorg nyer final nnti..ade cam time kt uitm ker? tp aku rser sini xde sahsiah rupa diri plajar..so x yah nk tuck-in, ptong rmbut sumer bagaii time final kot..

2 comments:

  1. cikjuma doakan moga fayyad dpt mnjwb soalan2 exam dgn baik n sentiasa tenang dlm mnghadapi final exam tu nnti....semua mndoakan kejayaan fayyad...amin

    ReplyDelete
  2. all the best....fokus,fokus,fokus.....
    may allah bless u always...

    ReplyDelete