02 December 2010

:: abuKHALIFAH ::

haaa!..korg msti trtanya kan..pe jadah 'abu khalifah' tuh??? act tu landmark umah ktorg..kalo nek teksi jer, ckp je abu khalifah..tau la driver tu nk antar mane..abu khalifah ni act supermarket..dak2 malaysia pnggil mydin..sbb cam mydin pn..haha

enuff! aku bknnyer nk cter psl supermarket tuh..ni psl umah lak..umah ktorg sumer ade 5 org..3 dak medik n 2 farmasi trmasuk aku..kitorg bersyukur giler la sbb umah ktorg kt kawasn pkan2..so byk kdai2 la kt sini..mostly dak2 malaysia len dpt umah kt kawasan2 kmpung skit..kdai x byk..tp kt kawsan diorg ade rstoran indon..tu yg best..kwsn ktorg mknn2 arab je la..

nama kwsan ktorg di pnggil qoumiyah (camtu kot eja nyer)..aku dh gtau ke blum aku smbung blaja kt zagazig?? bkn kt cairo atau mansurah..tp zagazig..die x semaju cairo apetah lagi alex..haha




kwasan umah ktrog nih! tngkat 5 tiada lift!


camni la ghupenye pekan diorg..

p/s: sori abrar aku cilok gmbar2 nih dr fb ko..keh3~

1 comment:

  1. hihihi~~dh berblog kembali!! yeayyy!! berikan tepukan pade anda! hahaha..

    nnt pe lg, cite ah pasal kelas ko lak, minah2 cun2 dlm kelas ko ke..hak2

    ReplyDelete