16 December 2007

:: rEsULtKu yG mCm kuDa ::


Munyit ar...mnggu lpas tlah diumukan result final exam utk sumer student UiTM...aku pn dgn excited nyer pergi ar check kt laman web UiTM...dgn jantungku berdebar2 mengalahkan bdk2 yg nk kene sunat time2 musim cuti nie...rupe2nyer result aku mmg mcm kuda...walaupn x truk sgt...tp ok ar walaupn agak x puas ati jgk ar...x smpai target yg dikehendaki sdgkan Malaysia pn mmpu dpt lbih 64 emas time sukan SEA (time2 awal2 dgr Malaysia target 64 emas aku dah trgelak smpai guling2 dah)...aduss...x per2...sem dpan kene kuatkan lg usaha...bak kata wahid dan farah fauzana time melodi..."tingkatkan prestasi, kurangkan kontroversi"...ape2 pn aku nk ucapkan tahniah ar sape yg dpt dekan...klas aku yg aku tau takat ni zaid, faiz, pija n maizatul...x tau ar kalo ade lg...kpd yg x dpt dekan...jgn hampa...sem dpan ade lg...cube lg sem dpan...


trpaksa ar aku blanja sorg bdk ni sbb kalah ponter dgn die...huhu~

No comments:

Post a Comment