28 December 2007

:: FAREWELLselangor n WELCOMEbackPENANG ::


Stelah sebln lbih bercuti...akhirnyer semester ke-2 akan bermula...
aku akan blik penang lpas subuh nnti...so ni ar catatan terakhir sblum aku blik penang...
rasa cam x sabar pn ade sbb dah lame x jmper mmber2 kt penang...maklum ar, cuti2 nie jrg skit contact dgn diorg...
tp malangnyer aku dpat duduk kolej luar utk sem baru nie...tp aku nk wat rayuan duduk kolej dlm...snang skit...byk facilities brbanding duk luar...
msti havoc gler time pndaftaran nnti...
aku dah tekad...sem ni aku nk study gler2 sbb result aku utk sem 1 x puas ati langsung...mngkin sbb sem lpas x biase lg cara study kt U kot [boleh dikire alasan ker??]...so kene ar backup blik result sem lpas tu...harap2 mmg aku nk study gler ar...kalo x, bak pepatah melayu yg tlah di'remix'kan hangat2 taik unta jer...
k ar...kene g tido nie....kena bgn awal [sbnarnyer mmg aku slalu bgn awal pn...keh3...awal ar sgt...]...esok kene brtolak lpas subuh...
doakan aku brjaya kt penang...
amiinn...

No comments:

Post a Comment