19 January 2013

So Long Semester 5!

Salam winter break semua. 

Iyer-iyer. Aku tau mmg dah lama gila aku tak update blog aku ni. Dah memang hobi aku agaknya update blog setahun sekali. Serupa sambut Hari Raya dah gamaknya. Maybe next post lepas ni tahun depan plak. Who knows?

Back to the topic. 15hb Januari 2013. Maka tamatlah sudah final exam semester 5 dgn rasminya. 

 

Tak sangka pejam celik pejam celik makan tidur makan tidur dah separuh jalan dah aku redah kat bumi kuda *atau keldai?* putih ni. Fehhhh! What kind of sorcery is this?


Maka macam biasa, bermulalah hari-hari yang membosankan di kala musim winter break ni. So make sure korang semua plan something untuk winter break ni. Kalau tak, duduklah rumah jadi bibik sambil tanam tisu adipose berlapis-lapis. Sementara member2 korang semua berjimba2 di sana sini sambil bergelek2. Ewah! Dah la time winter ni nafsu makan masing-masing buas belaka. Rawrrr!

winter kat egypt bukan macam ni yer kawan2. takder salji2 macam negara omputih

Aku tengok kemain budak-budak sini plan cuti winter break. Hurmmmm. Maybe next entry aku akan cerita apa plan budak-budak Mesir kebiasaannya bila tibanya musim winter ni. Khususnya budak-budak kat Zagazig lahh memandangkan aku bukanlah student Cairo, Mansurah, Alex, Tanta, mahupun Asiut. Tu pun kalau mood rajin menulis aku tak lesap lah. So doa-doa lah yer supaya aku sentiasa rajin kalau nak aku post entry baru. Muehehe.

Dah lahhh. Cukuplah ni untuk entry ni. Ni warm-up orang kata setelah sekian lama tak mem-blogging. Takut kalo trus tulis entry panjang2 cramp jari ni. Tak pasal-pasal cedera harmstring. *apa kaitan?*

Akhir kalam, selamat menghadapi exam Midterm untuk semua student medic Zagazig. Macam nak mampos aku tengok diorg semua study ni haa. Mujur budak2 farmasi semua dah abis exam awal. Muahahaha!


haaa sedapnya tidur bila dah abis exam ni~

No comments:

Post a Comment