09 May 2007

:: LuNcH Di kEnNy rOgErs ::


hari sabtu ari tu aku telah diajak oleh farahuda utk lunch kt kenny rogers kt subang parade...sape yg skola rendah hira' dulu knal ar sape farahuda...waktunye pukul 2.30 ptg...act aku x tau kt mane kenny rogers tu...smpai stesen subg je aku call farah...die kate kt tingkat bawah skali...pergh...nk kene cari jgk nmpaknyer...aku dhla dh lame x dtg subg parade ni...nsib baik aku trsmpak fikriyyah, mardhiah dan syikin kt careforr [btulke eja ni]...diorg pn baru smpai...fik kate kenny rogers kt bhgn luar...nsib baik jgk ar diorg tau kt mane tmpatnye...maklumlah, kalo name pn pmpuan...semua tmpat dlm shopping complex diorg tau...shortcut, longcut pn diorg tau...so aku follow la diorg smpai kenny rogers...smpai sane trpaksalah tnggu farahuda dgn 2 org bodyguard die...salah seorg drpdnyer aiman badrul khair...lame gile aku x jumper mamat ni smnjak skola rendah dulu...x sangka die boleh igt aku lg...yg sorg lg ariffin...mmber farah...smbil tnggu farah dan bodyguards die smpai...yg bdk pmpuan bertiga tu ape lg kalo dh smpai situ...g window shoppingla keje diorg...akhirnye smpai jgk farah n her bodyguards...smpai sane kitorg dptkn meja...trmasuk aku ade 9 org yg dtg ari tu...aku, aiman dan ariffin je wakil laki...patutnyer umar dgn syafiq fauzan ade skali tp diorg x dpt dtg...pmpuan ade 6...akupn smbang dgn aiman n ariff smbil struggle mkn ayam gune pisau dan garfu...haha...time nk bayar plak kene telan air liur jgk ar...lpas abih sume kitorg jln2 jap...fik dan mmber die kene blik dulu...so aku, aiman n ariff pn jln2 dulu smbil smbang2...diorg kene temnkn farah sbb die nk g jln2 dulu dgn mmber die...lgpn farah blik dgn aiman n ariff...biasela pmpuan kalo dh smpai sane mustahil ar nk blik awal [hoho]...lpas dh puas brjln akupn mntak diri dulu...sblum bla aku mntak no contact diorg n email diorg...

ariffin, aiman n aku

selepas kenyang...