08 May 2007

:: eKsPLoRaSi mEnArA iLmU 2007::

tarikh: 27 - 29 april 2007 [3 hari 2 malam]

tempat: masjid UIA gombak & hutan lipur alang sedayu

anjuran: JIM & KARISMA

HARI PERTAMA...
pukul 7.30 pg kitorg yg pergi bawah tajaan JIM klang brkumpul kt pej JIM klang di bt belah...setelah sumer berkumpul kitorg pn bertolak dgn menaiki bas...pemandu bas kitorg mmg sporting...misai die cam nk lwn Dato' K punye [keh 3x]...tp kitorg smpai lmbat sbb traffic jam...disebabkn kitorg, perasmian yg patutnyer start kul 8.30 jd pukul 9.45...

bapak ar jam...
hari pertama cume ade aktiviti indoor je...ceramah, pembahagian kump [aku kump 1], ceramah lg...yg best time tu time forum mlm tu...tajuk die "Langkah Menuju Jaya"...ada 3 org ahli panel...diorg citer psl kejayaan diorg dan ju ga psl matrix...lg diorg citer psl matrix lg rmai x jd masuk matrix...mane x nyer, diorg citer cam perit je blaja kt matrix [huhu]..tp kitorg trtarik dgn akak maria jailani@kakMJ [kakak bilal]...gaye die cam mllmh aniza tp ayat die mampu mmbuat kitorg terkelu...ape yg die ckp ade kebenarannyer...

HARI KEDUA...
slpas solat subuh ade sesi tazkirah subuh plak [aku x dgr sgt sbb aku
"offline"]...then kitorg bersiap utk ke hutan alang sendayu utk aktivti outdoor...pg2 lg kitorg kene g tracking ala2 explorace [tp x mcm explorace lngsung]...pastu blik tu kitorg kene lari blik kem...kononnyer kump 1st yg smpai dulu mng ar...smpaikn ade bdk pmpuan langgar aku time aku tgh ikat tali kasut [nk menang sgt smpai org dpn pn x nmpak]...nsib baik aku x trsungkur...then ade ceramah lg lpas zohor psl cabaran lepas SPM...time ni best jgk sbb mkcik ros [org kuat radhiatus sakinah (RS)] citer psl bdk2 skang dgn gejala2 sosial serta psl RS [tmpat pmpuan2 bermasalah yg nk berubah]...mlm tu plak ade prsmbahan...kump aku kene buat pentomen...tp trjd lakonan plak....

kump aku buat prsembahan...


HARI KETIGA....
lpas subuh ade tazkirah subuh lg oleh bro zulhilmi [abg kamal pulekk]...skali lg aku "offline"...tp pengisian die cambest...ari tu kitorg dibahagikn kump mengikut arah tujuan kitorg lpas spm ni samada matrix, u, oversea dll...then ade majlis penutup ...pastu kitorg brsiap2 utk blik ke UIA blik sbb bas tnggu kt sane....dlm kul 6.00 ptg br smpai pej jim...

kump aku dgn mentornye...

lagi gambar klik sini...

No comments:

Post a Comment