01 April 2007

:: 5 iBn aBbAs 2006 ::


atas :: ibrahim, aqiel, fathin, usamah, muadz, khairi, fahmi, akhi, amir, syukri,sohaib, izzudin
tengah :: ainul mardhiah, syarifah sumayyah, najwa nazeerah, muazzamah, adibah, wan nurul syifa', maryam r, maryam mardhiah, aisyah
bawah :: aku, afiq, kamal, mllmh aniza, mahfuz, zaki, muhib

nilah klas aku yg terakhir sebelum aku keluar hira'...5 ibn abbas...kt dlm klas nila macam2 aktiviti brlaku...kadang2 bising mengalahkan stadium bola sepak [kat EPL yer..kt mlaysia lain citer]...kadang2 sunyi cam tanah perkuburan [jarang skali]...kelas ni ade 27org semue...so pham2 jela mcm2 prangai ade kt dlm klas ni...ada yg kaki bola, kaki lukis, kaki nyanyi, kaki buku, kaki havoc, kaki debat, kaki makan, kaki minum, kaki bangku [kalo adela]...kaki ayam je x de sbb sume masih lg berkasut kalo pergi skola...ade yg rjin blaja smpai trlebih dan yg trkurang ajar pn ade [kehkehkeh]...kitorg brtuah sgt sbb dpt mllmh aniza sbg guru klas kitorg...bkn calang2 org tu...ketua klas kitorg zulkamal ziyadi yg merupakan ketua klas yg berdedikasi...smbil dibantu oleh maryam radzuan selaku penolong...setiausaha klas aku x igt plak saper [sOrila sgt2]...bendahari klas aku muhibuddin dan aisyah razak [rasenyela]...ketua 3k sape lg kalo bkn mahfuz mahmud...bwh ni snarai klas aku dari aku sek ren lg smpai sek menengah....

sekolah rendah
2 khaibar
3 siffin
4 hudaibiah/ 4 jamal
5 ammar yassir
6 imam ghazali
sekolah menengah
1 ibn rusyd
2 ibn taimiyyah
3 ibn syihab
4 ibn mubarrak
5 ibn abbas

* maahad = ubay bin ka'ab

No comments:

Post a Comment