20 April 2007

:: hAri aNuGeRaH gEmiLanG ::


hari ahad lpas...aku smpat brkunjung ke hira' jeram smpena hari anugerah gemilang@ikhtifal...time aku dtg tu awal lg...so rmai yg blum dtg ar...seperti tahun2 yg lpas....msti ade warna tema utk ikhtifal...utk thn ni sekolah pilih warna pink [waargh...asal pink]...nmpaknyer skola dh tkar jd lbih feminin ni [hOhO]...aku igtkn aku pling awl smpai kt sana...rupe2 nyer umar, syafiq, dan marwan dh smpai dulu...smbil tnggu perasmi dtg...aku smpatla brjmpa dgn bdk2 hira' yg dh lama aku x brsua smnjak zaman muda2 dulu....muka sume stok dh baligh...setelah mnunggu hmpir 1 jam...brulah perasmi dtg [janji melayu pe] smbil diiring oleh kump kompang [cam biase ar]...prsmbahan pmbukaan time tu adalah kawad yg diketuai oleh ouk dan juge prsmbahan based....lpas tu brulah brlakunyer ucapan mudir, lembaga, dan perasmian....

secara overall...ikhtifal thn ni x byk beza dr thn sblum2 ni...dr segi prsmbahan agk bosan sikit [sOrila ek]....cuma prsmbahan pentomen pling best aku tgk [mngkin sbb ade ouk kot]...mau kejang perut pnonton dibuatnyer...nasyid org same jgk buat...prsmbahan pmbukaan dn penutup agk boring jgak ar [sOri skali lg]...sajak okla bg aku [dgr citer imran sahak amik lirik Outlandish...kantOi]...

gerai thn ni mcm thn lpas...bkn plajar yg buat...tapak niaga pn dh pndah ke pdg form 3 dulu...pameran pn tkar tmpat ke dewan maahad...aku smpat tgk pameran EDI je...tp okla...cume bnda same je di pamerkn...

ape2 pn aku harap lpas ni skola buatla pembaharuan skit...jgn ditakuk lame...blik2 bnda2 same jgk...selain dpt tgk suasana iktifal...dpt jgk jmper mmber2 lame yg dh lame gler x jmper..tp ade segilintir jgk yg x dtg...mngkin diorg ade sbb kot...dan for the first and the only...aku naik pntas ari tu utk keputusn cemrlang spm [7A]...alhamdulillah ar...rezeki ALLAH bg...sblum blik tu aku dn mmber2 aku smpat jmper muallimah2 yg mengajar kitorg dulu time zaman muda2 dulu utk mengucpkn time kasih dn jazakallah di atas pengorbanan diorg...




adios....

No comments:

Post a Comment