29 May 2011

:: finalUCL ::

Congratzzz Barca..
Dah lama siot agknyer aku tak update blog psal bola. Mimpi ape ntah aku ni tiber2 nk update pasal bola. Dah ketandusan topik agknyer. At least takde la aku biar blog aku ni berhabuk blik. Ye dok?

Malam tadi aku g tgk bola kt umah dak2 medik tahun 3. Mmg majoriti fan MU la dlm umah tu. Mmg puas ati la tgk kt umah diorg siap tv flat screen. HD lg tuh. Kalo sblum2 ni aku mane ar g tgk bola since aku smpai mesir ni. Final Champions League pnyer psl kner la tgk. MU lwn Barca tu woii! Giler per tak nk tgk!

Awal2 aku mmg dpt agak la mmg susah beb nk lawan Barca nih. Even men kt England kot td. Tgk ball possession pn cam harom. Barca lbih 60% pgang bola compare dgn MU. Corak mainan diorg tak yah cter la. Passing laju nk mmpos. 1 touch je plak tuh. Ksian plak aku tgk si Park Ji Sung di ayam2 kan nk kjar bola. MU nk tmbus msuk kotak penalti diorg pn gler susah. Alih2 hamek ko 3-1 kner tibai dek Barca.

Mmg tak dinafikan la mlm tu Barca buktikan naper diorg bleh dianggap team pling perfect kt planet bumi ni. Sumer mnjadi. Dari keeper smpai la ke pnyerang diorg. Kecuali si Macherano tu la. Die mmg tak leh jd centre back laa. Baper kali ntah Valdes kner kuar posisi nk tumbuk bola kuar. Kalo tak, dh kner 2 bijik agknyer dgn mamat Rooney tu.

Tapi yg pling mnjadi skali si kecik kemetot Messi. Kecik kemain lg tp laju cam pelesit! Gentel2 bola je trus lpas 2-3 org. Apela mknn die ni tiap2 pg agaknyer. Ade ptua2 mkn jamu ker die ni? Mmg ptut pn die jd man of the match mlm tu.



dont mess with MESSI..even si katek ni kecik kemetot.

No comments:

Post a Comment